SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Svaren från frågestunden + Babbel..

 2012-05-07    21:42:11   av:MAJHAHA
tja!
Sitter här helt trött så igenkligen fattar jag inte varför jag skriver enns?
Men men...
Jag har provspelat i Danmark IF nu och det var okej!
Ska nog provspela på Torsdag oxå..
Saknar gamla laget fortfarande :(
Nya tag som sakt..
Så nu kommer frågestunden!


SVAR PÅ FRÅGESTUND

1. Gillar du min blogg? Jadå c;
2.Hur gammal var du när du skaffade blogg? 11 tror jag?
3.Hur många läsare brukar du ha? Inte så många....
4. Vad är din favorit mat och favorit dricka? Jag vet ej vad jag har för favomat men favodricka är Cola ;)
5.När började du och blogga och varför? När jag typ hade fyllt 11 och jag vet ej varför jag började blogga men jag tyckte väl att det värkade roligt.
6.Har du mens? Nej.
7. Är du oskuld? ja.
8. Smekt dig nånn gång? Nej??
9. Har du ett husdjur? Isåfall vad? Jag har 2 katter som heter Nino och Foppa ;)
10.Skulle du hällre sitta i rullstol resten av ditt liv eller gårunt med dunjacka och mössa under varje sommar? Jag skulle ha tagit att sitta i rullstol resten av mitt liv.
Vad skulle du ha tagit med dig till en öde ö? En karta och en motobåt.

11.skulle du helst vinna en miljard och leva ensam resten av ditt liv, eller flytta till Afrika och bli gatubarn, men ändå ha alla dina vänner o familj nära? Jag skulle bo i afrika och bli ett gatubarn och ha min familj nära..

12.Är du oskuld? Ja..

13.Guld vs silver? Silver

14.Fotboll vs handboll? Fotboll

15. är du kär? nej..

16. Tycker du att du är snygg? jag tycker inte direkt att jag är snygg men jag tycker inte att jag är ful.

17.Älskar du mig? Jag vet inte enns vem du är xD

18. Chips vs godis? Chips

19. shoppa eller blogga? Shoppa

20. ute eller inne? Ute

21. Vart bor du? Utanför Uppsala

22. Har du kollat min blogg nånngång? Vet ej.

23.Vad är roligast fotboll eller innebandy? Fotboll.

24. Vet du vem jag är? Nej :)

25. Ska det bli kul att börja i Danmarks fotbolls lag istället? Jag det ska det väl men kommer sakna almunge..

26. Tycker du att din blogg är bra? Sådär..

27. är du nöjd med dig själv? ja.

28.Om du fick välja vad skulle du vilja heta då? Maja.

29. Lakritz eller choklad? choklad

30. Är du med på msp? Ja men jag spelar inte så ofta..

31. Favorit färg? Turkos

32. Gillar du justin bieber? nej?

33. Gillar du one direction? JAA!

34. vad har du för position i fotboll? Mittmitt ;)

35. Glass eller godis? Glass.

36. Hur gammal är du? Snart 12

37. Hur lång är du? 1,45

38. går du i någon sport och isåfall vilken? Jag går på Innebandy,Fotboll och Dans

39. Hur många syskon har du? en

40. Hur länge har du bloggat? I ett halv år kanske?

41. Favorit mat? vet ej

42. favorit djur? Katt

43. Favorit hobby? Många!

44. Har du några syskon? jag har en bror.

45. Varför började du blogga? Jag tyckte väll att det var coolt att blogga.

46. Har du några husdjur? 2 katter.

47. hur gammal är du? jag ska fylla 12

48. hur lång är du? 1,45

49. Gillar du dans? JAA!

50. Har du facebook? Ja.

51. vill du bli min mail vän? Kanske

52. Tycker du om min blogg? Vet ej.

53. Vill du bli min vän? gärna.

54. vilken skola går du i? Knutby skola

55. vad har du för mobil? HTC WILDFIRE S


Så det där var jobbigt att svara på så jag har ont i fingrarna nu med det var det värt det!

Hoppas du är nöjd nu!

 


 



 vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

SVAR

Hej sötis :) Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg! Kika in om det blev du och anmäl dig gärna till den nya tävlingen också ;) Du hittar den här: http://vadfanskajagheta.se/2012/may/tisdag-dagens-blogg-1.html

Kram!

 2012-05-08    15:24:04     URL: http://vadfanskajagheta.se
 Emelie

Oj du fick många frågor !

Haha men de e bra lägg ner tid på bloggen å sov inte ! ;)<3

 2012-05-08    20:28:11     URL: http://liweyourdream.blogg.se/
 Miranda

Jag tror attdet var jag som stälde dom här frågorna : 46. Har du några husdjur? 2 katter.



47. hur gammal är du? jag ska fylla 12



48. hur lång är du? 1,45



49. Gillar du dans? JAA!



50. Har du facebook? Ja.



51. vill du bli min mail vän? Kanske



52. Tycker du om min blogg? Vet ej.



53. Vill du bli min vän? gärna.



54. vilken skola går du i? Knutby skola



55. vad har du för mobil?

 2012-05-09    18:59:41     URL: http://animallovers01.bloggplatsen.se
 S O F I A W I N B E E R G

Uppdatera mera älskling<3

 2012-05-18    15:40:18     URL: http://smajlish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!