SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

VILL VINNA KAMERAN!

 2012-06-09    20:10:40   av:MAJHAHA
herre guud!
Idag lottar en kille ut från hans blogg en kamera.
Åhhn vill ha den!
ska ge den till mamma ofc c;
herreguud loggar in på datorn typ hela tiden för att kolla om han har skrivit upp vinnaren-
Som synd är att han tar så lång tid på sig.
HÖRRU SNUBBE LOTTA UT DEN SNART!
nejdå jag är inte hysterisk.
Nejmen nej jag är ej det jag vill bara veta om jag vinner eller ej.
Hoppas jag vinner :D
Klicka HÄR eller HÄR eller HÄR eller HÄR eller HÄR eller HÄR eller HÄR för att komma till hans blogg.
Kram från hysteriska kvinnan ,yeah :D
( Om du vill kan du klicka här också för att komma till hans blogg c;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!