SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

VAD JAG FICK I JULKLAPP!

 2012-12-25    19:06:29   av:MAJHAHA
Hejhej och godjul på er!
Jag har inte kunnat bloggat på länge för jag har inte haft ngn dator. Men tänkte säga vad jag fick i julklapp :D
 
 
1.En Iphone 4s :D
2.Ett skal till Iphonen
3.Skriskor.
4.Sockor
5. Massa kläder xD
6. Ett jätte fint armband
7 2 present kort på HM
8.Special Shampo och balsam
9.En deo
10.En liten perfym
11. Nagellack
12.En hårborste
13. Wezc hörlurar
14.Ett läppglans
15.En body butter
16. 1D ram
17. 1D tröja
18. 1000 kr
19. Vattenglas ögon
20.Smink borttagare
21..Ett mini spa
 
Kommer inte på mer men visst var det mkt? -:D:
För det andra ska jag åka till Tailand också senare och jag fick det jag önskade mest, EN IPHONE! :D
kan ej använda den  nu för den ha inget simkort men på Torsdag eller Fredag så kanske jag kan använda den :D HAHHA ÖVERLYCCKLIG FÖR ALLA PRESENTER!<3
Vad fick ni för ngt? TELL ME!
Aja ha en fortsatt trevlig jul!
 Amanda Persson

hej!
Du vann lucka 22, skicka din adress till min mejl så får du kamera remmen hemskickad så fort som möjligt :)

 2012-12-26    20:35:34     URL: http://amandaperssons.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!