SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

LITE ÄNDRINGAR

 2012-12-04    16:55:41   av:MAJHAHA
Hejhej!
Har tröttnat på min blogg, alltså stilen!
Jag tänker ta lite nya bilder och så och be någon göra en ny header till mig och ett nytt tema :D Haha försökte en gång själv och det gick ju inte så bra :s
Så nu tänkte jag välja ut kläder som jag ska ha på min lilla egna fotografering och sen om dom blir tillräckligt bra lägger jag upp dom här, bra va?
Aja gör nog ett till inlägg lite senare och då kanske en bild kommer me, vi får väl hoppas ;)
 Rhoda Rodis Alemayehu' @fb

JÄttefin blogg, allt bra? :D

 2012-12-05    21:54:15     URL: http://fotografsiiidan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!