SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

8 maj

 2012-12-08    13:28:00   av:MAJHAHA
Jag har typ inte sakt det här med den 8 Maj på Friends Arena är One Direction där och ajg har biljetter ditt! :D
Har varit överlycklig i flera månader och jag kan inte vänta tills jag ser och hör deras nya låtar LIVE!
Man kan tro att man drömmer och man ska vakna när dom helst men så är det inte, jag ska verkligen få se dom på riktigt! Kan inte fatta det fast det var ett tag sen jag fick reda på att vi hade biljetter! Varje gång jag tänker på det blir jag helt sprallig och vill skrika xD Hehe jao så är det bara :)
IamaDirectionerforever♥
Puss :*
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!