SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

28/8 2012 Min dag och snack om Dagens fråga.

 2012-08-28    16:25:09   av:MAJHAHA
HEJHEJ! Min text är lite sne den brukar börja i mitten men det har hänt nått konsigt så texten åker aldrig ditt så ja jag får nöja mig me detta, Jag är oss Josefine just nu och vi ska snart åka med bussen till stan för att träna. Men just nu kollar vi lite på Kung fu pando på nickolodeon, HAHA! I skolan hade vi kortdag men vi fick ändå sluta 15 minuter tidigare, NAJS! Ja som rubriken lyder så ska jag snacka lite om Dagens fråga, idag blir de ingen för ja ing har typ någon aning om den så jag måste meddela alla så de blir ingen idag men imorn blir de någon någon hoppas jag! Aja måste sticka HEJDÅ!
 
Hälsningar Maja
 linah

gud va fin blogg du har &du är jättesöt :)

 2012-08-30    14:48:05     URL: http://linaheve.devote.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!