SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

26/8 2012

 2012-08-26    15:23:35   av:MAJHAHA
TJEEENAAMORRS!

Idag fyller mamma år så först ett stort grattis till henne!
Nu är släkt och vänner här och fikar :)
Idag är de Söndag och de betyder att de är skola imorn.
HAHA, någon annan en jag som hatar söndagar??
Säkert tusentals??
Aja ska sluta babbla om söndagar x)
Nejmen jag har tänkt att göra en ny grej på min blogg som jag kommer kalla Dagensfråga!
Det kommer typ vara te.x Vad är ditt favvodjur?
Jag kommer kanske inte blogga varje dag men den dagen jag gör de så skriver jag om min dag osv och sen så skriver jag dagensfråga så jag skulle bli jätte glad om ni ställer upp me det här. Och om detta inte funkar så slutar jag med denna nya grej!
Jag skulle bli superglad om detta funka så då kanske jag kunde blogga varje dag, men de komem bli lite svårt för jag har träningar och jag kommer hem sent såe ja.
Okej jag kanske ska börja med dagens fråga nu???
 
Iaf dagens fråga är  DAM DAM DAAAM!
 
Vad är ditt bästa köp??
 
Japp där var frågan och jag skulle bli superglad om ni svarar :)
Hoppas ni får en underbar söndags kväll!
Kram Maja.
 
 H A N N A ♥

sv: Jadu.. mitt bästa köp... hm...!
tror det är min lila hoodie som jag köpte på BikBok i julas, den kostade 49:- när jag köpte den, annars kostade den 399:- , å jag älskar den ! det är nog mitt bästa köp! :D

Svar: Kul att du ställde upp på min Dagens fråga :) Ha en underbar Måndag och svara gärna på Dagens fråga idag som är Var är din Favvomat?? :)
Majhhaa

 2012-08-26    15:39:46     URL: http://hannabieberandersson.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!