SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Majjjissww.blogg.se Sry

 2011-09-02    18:37:52   av:MAJHAHA
Hej sry för jag ej har skrivit något på typ 2 månader men det är för jag har glömt bloggen så börja läsa igen ! :)
Skolan har börjat igen :(
Det var var för 3 veckor sen men iallrafall XD
Synd att man ej kan ha smajlish:ar här :/
Ha det gött !<3
 Sofia

Jag kan fixa så du kan ha smajlisar om du vill :D ring mig

 2011-09-03    09:45:07     URL: http://smajlish.blogg.se/
 Ulla-pulla

HEJ gillar du att äta flesk?

jag har det jag säljer det för mulusker...

Hoppas du vill ha"



från Ulla

 2011-09-05    17:20:49
 Kajsa och pelle

hej!! det är kajsa!! och pelle!! vi undrar om du känner den stora bloggaren http://skogsstina.bloggplatsen.se ?? hon är cooL!! kan vi få hennes autograf?? om du känner henne?? vi vill känna henne!! vi är hennes största fans!!



från Kajsa och pelle:))

 2011-09-05    17:22:27
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!