SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Innebandy dag = Trött

 2011-11-02    20:03:53   av:MAJHAHA
Hej hej allihoppa ♥ Ja idag kan man säga att en dag som kunde blivit bättre :/ Albin hadde UNT-cupp . Först tänkte jag aa det blir säkert kul om dom vinner så jag hänger me . Men det blev inte  riktigt så . Första matchen spelade dom och förlorade vet inte hur mycket och jag vet inte enns vad det är för lag . Aa sen mötte dom storvreta och förlorade . sen mötte dom Töff ( Nöff ) och förlorade . Sry vill ej säga hur mycket dom förlorade me för jag känner mig taskig då .♥ Men sista matchen spelade dom riktigt bra ! ♥ Albin gjorde mål !!!
Ja så det kanske inte är så konstigt om man tycker det har varit jobbigt och stirrat på en match och bara sätt förluster . Nä nu måste man sluta för ni börjar bonde söker fru . Inte för  det är så intressant men det är alltid kul att ungås med familjen 
Imorron spelar Almunge pojkar 97 i allianshallen för att spela UNT-cuppen och då ska dom fan vinna ! 

Kram Maja

p.s Glöm ej att komentera !!! <-- Sofia
 fia

Sötnos! <3

 2011-11-03    09:49:08     URL: http://smajlish.blogg.se/
 Maja ♥

Lövvve ♥

 2011-11-04    14:39:53     URL: http://majjiissww.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!