SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Lite om mig ♥

 2011-12-08    18:12:35   av:MAJHAHA
hej hej allihoppa !
Ni som barah ohh kolla en blogg att följa och komentera och så kan hon kolla min blogg .
Ni som gör så kanske vill veta lite om mig ? Jo

Namn: Maja
Ålder: 11
bor:Ute på landet
favvomat:Sushi elr spagetti o köttfärssås ( stavas ? )
Favvodjur: Katt ! Men gillaräven Hundar hästar och mer
Länktar efter : Trolle ( häst
saknar :Trolle (häst)
Hungrig ? : JAA !

Kärlek :

Kär : Tror ej det :/
Vem pussades du med senast : Deduu
Ditt ex :Hampus
Beundrare ? : Venne


Så då vet du lite om mig  Iallrafall

I morgon blir det Gränby med bästa Sofia smajlish.blogg.se
Där ska man köpa Julklappar ;) <3

Har typ inga bloggar att följa :/ Tips ?


Idag har jag varit i skolan och allt har varit som vanligt , Nästan .
Vi åkte till Almunge och hade gympa men 6:orna
Vi hade Först Fotboll , Tjejer mot tjejer . Mitt lag förlorade men Otur får man ha ibland :)
Efter Fotbollen så blev det , INNEBANDY !!!
Jag gjorde 9 mål totalt men ett a dom målen var självmål xD

Efter det så åkte vi hem tillbaka till knutby och hade som vanligt , TRÅKIGA LEKTIONER !

ja sen hade jag Innebandy träning efter det :)

Långt inlägg

// Maja 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!