SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Hellu

 2012-09-01    22:23:48   av:MAJHAHA

Hejhej! Idag har jag spelat match i spöregn och vi förlorade så ja, de var inte så kul.....
Men ja detta kanske inte var den bästa dagen i mitt liv för när de regnar så typ blir mitt hår jätte lockigt och sen är de skiit svårt att kamma ur -.- och sen så har min arm typ blivit helt krossat för när man spelar match i regn så är gräset halt så då kom en motståndare och ja tackla mig så jag ramlade med armen först så ja jag kan inte röra den. Men jag har gått me på en tävling oss nisvet där man kan vinna en iphone 4s :) åh hoppas jag vinner för jag vill verkligen ha en iphone! Skriver på mammas nu. Okej men jag vet inte vad jag mer ska skriva om så ja jag bjuder på en bild tidigare idag där man ser mitt lockiga hår :) ha de bra everyone !

Hälsningar Maja

 Olivia

Fint skal :)

 2012-09-02    11:25:04     URL: http://fingtics.blogg.se
 Hope

Sötnos <3

Svar: Du är sötis!!<3
Majhhaa

 2012-09-18    18:22:12     URL: http://hopidopi.blog.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!