SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

DU GÖR MIG STARK ♥

 2012-09-17    06:55:32   av:MAJHAHA
Hejhej!
Hna inte blogga efter matchen för när jag kom hem var klockan halv åtta och då åt ja och sen kollade jag på X-factor ♥ Såe jag tänkte berätta hur de gick nu! :)
Vi mötte frösunda och dom flesta som spelade var nog 99 och vi vann me 5-0 och jag gjorde ena målet!♥♥♥
JAG GJORDE TUNNEL ♥
Haha aa så jag är ganska glad nu att jag fick göra mitt första serie mål.
Idag börjar vi tidigt så jag är ganska trött nu.
Ikväll ska jag och bästakusin gå på boxer size för första gången :D
Jaja hoppas ni får en bra start på veckan!
 
 
 
 
Hälsningar Maja♥
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!