SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

~I need you now~

 2012-10-07    08:54:09   av:MAJHAHA
Hejhejhejhejhej!
Har gjort mig iorning nu för jag ska till Sofia och sen ska vi till stan och ha det bra, kan det bli bättre?
Mammas blogg.se app funkar inte fortfarande annars tänkte jag kanske lägga upp en bild.
Men jag skriver outfiten istället.
 
Vit halsduk från Kappahl
Svart tröja med dragkedja från Thuns.
jeans från Ginatricot
 
Bra? Jajaja.
Ska nog ta bort appen från hennes mobil och ladda hem den igen, kanske funkar?
Eller har ni andra tips jag kanske kan följa? TELL ME PLEASE.
 
Vad ska ni göra idag? Kanske också åka till stan? 
 
Aja måste gå nu. HEJDÅ!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!