SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Uppehåll förklaring.

 2012-06-09    16:15:46   av:MAJHAHA
Cheena.
Jag har inte skrivit på en hel vecka ungefär.
Men jag har varit utomlans faxtist.
Jag har inte direkt glömt bloggen och så tvärtom, jag har saknat bloggen.
Men jag har varit utomlans som jag sa och jag var på Kreta men Josefines familj.
Vi hade det jätte kul och det var jätte varmt!
Jag kom hem inatt kl 4 ungefär.
Åhh saknar Kreta!
Denna resa kom jag på att jag är liv rädd att flyga flyplan specielt starten och landningen.
Gud jag trodde att jag skulle DÖ!
men nu är jag hemma och det är sol ute.
Jag kollar på Vampire diares nu för jag missade det igår.
Det är så sorligt tycker jag!
Sen idag ska jag få veta om jag vann en kamera på en killes blogg!
HOPPAS JAG VINNER OFC!
Imorgon är det fotbolls match kl 1 och jag länktar redan.
Men skriver lite mer sen tror jag eller hoppas!
SES BABEEYS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!