SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Tips! Billiga Iphone 4s skal från Fyndiq

 2012-12-21    19:28:06   av:MAJHAHA
Hejsansvejsan!
Jag tänkte visa 4 snygga och billiga skal från fyndiq!
Själv har jag ingen Iphone men jag önskar mig en riktigt riktigt mycket!
Just har jag en HTC wildfire S som jag inte alls är nöjd med så jag tipsar er, köp inte den!
Detta är min smak men jag tycker dom här är riktigt läckra, specielt  leopard mönstret!
Åh önskar nu att jag hade en Iphone! Hoppas jag får en i julklapp!
Hoppas ni är nöjda!
puss!
 
 
 
Har just nu en Dagens blogg på min blogg så var gärna med och delta! 
 Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist

Den bilden i mitten, på tjejen som räcker ut tungan (vet inte om det är du) är sjukt lik bloggaren Dessie :P Iaf på bilden.. Är det du? :)

Svar: Hej! Menar du bilden på mitt inlägg ´´Some Nights´´ så är det jag. Visste inte att jag var lik henne men tacktack :DHoppas du får en bra Jul!
Majhhaa

 2012-12-21    19:43:01     URL: http://bipolarsynvinkel.blogg.se
 Kaffehörnan

Vad fina skal

Svar: Jo det tyckte jag också :)
Majhhaa

 2012-12-22    00:28:39     URL: http://www.kaffehornan.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!