SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Nyårsklänning.

 2012-12-21    10:01:42   av:MAJHAHA
Hejhej!
Jag brukar inte ha klänningar. Tycker dom är jobbiga, hehe iknow det är konstigt.
Men på nyår tänkte jag bära klänning så jag har gått runt och tittat lite på Internet och på stan.
Den jag vill ha just nu finns inte i min storlek, tråkigt tråkigt!
Men har nu hittat en annan som jag kan tänkas mig ha!
Från H&M och kanske kostar runt 150:- ?
Hoppas hoppas hoppas att den finns i min storlek nu!
Vill verkligen ha den här klänningen!
Puss och kram!
 
 marina

Vilken fin klänning. :)

Svar: Aa det tycker jag oxå!Ha en trevlig dag :)
Majhhaa

 2012-12-21    18:03:42     URL: http://marinapalme.blogg.se
 ♫♪ sandra T

fin!

Svar: aa det tycker jag också :)
Majhhaa

 2012-12-21    18:15:43     URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!