SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

JULAFTON IMORN !

 2012-12-23    08:40:34   av:MAJHAHA
Godmorgon finisar!
Idag är det fjärde advent och imorgon är det julafton!
Vad ska ni göra på eran jul?
Själv ska jag till Stockholm och fira jul med mina småkusiner. Första gången jag firar jul i Stockholm faktist
Själv har jag inte enns sätt mina julklappar. Mina föreldrar har gömt hela bunten så ja orkar inte leta och det gör  så jag längtar ennu mer. Tänk nu på stan vilken panik det är för att få de sista julklapparna! Heheh.
Idag är jag också spend för att enn bloggerska har en julkalender och jag vill vinna ett rosa kamraband oss henne. Vet ej varför jag vill ha det men jag har inget kamra band på min kamra så ja, alltid bra att ha.
Har typ kommenterat tusen gg.
Hoppas ni får en bra fjärde advent! 
puss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Paulina

Snart julafton, känns det bra? ;)

Kram

 2012-12-23    15:49:50     URL: http://pnilssons.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!