SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Skolaimorn..

 2012-08-15    21:04:48   av:MAJHAHA
Hejhej!
Ja tänkte skriva lite om min dag om de är okej?
Ja idag var jag i berkinge badet med några kompisar.
HAHA vågade åka frittfall tillslut! x)
Vi var där hela dan och det känns som jag fortfarande åker en vattenrushbana :)
Idag kom min första FRIDA tidning på posten så jag var väl glad för de me :D
menmen tråkiga dagar kommer me tex imorn när skolan börjar.
Assåå det känns som tiden aldrig stannar! Kan den iaf gå lite saktare?
Men det ska bli kul att träffa alla människor igen :)
Okej ska gå och läsa FRIDA nu så hajdå!
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!