SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Dagen Utan vila :P

 2011-09-15    08:07:29   av:MAJHAHA

Hej hej alla läsare !♥
Idag blir det bara en sånhär dag där man aldrig får vila •
Först blir det skola men idrott .
Josefine och jag får sluta tidigare kanske idag för att hinna me bussen till almunge där vi ska
spela innebandy . Efter innebandyn blir det att gå upp till Gullhagen ite så långt men iallrafall

Men dagen kommer säkert att bli kul ändå för jag älskar Innebandy och Fotboll ♥


Går dagen kunde jag ta lungt och göra lite läxor som jag hatar men läxan var enkel och jag är klar med den . Fia och Jag va igår och kollade på roliga videos på youtube XD
Smajlish.blogg.se 
nästa vecka är det fotografering :S vet inte vad jag ska ta på mig men det kommer snart upp :)

Glöm ej att komentera ♥

//Maja
 Veronica

hej :D

 2011-09-15    17:38:27
 Sofia ;*

Ska fixa din header nu. mowhaha! nej skoja .söt du e <3

 2011-09-15    17:46:56     URL: http://smajlish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!