SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Jag är TRÖTT !

 2011-10-17    18:20:59   av:MAJHAHA
Hej hej alla som sitter vid era skärmar och kollar på Majjiissww.blogg.se ♥
nu när jag lyssnar på mitt BLOGG namn låter så vill jag bara byta till Majhhaa.blogg.se :p ♥
Jag tänker på att byta namn men orkar inte för jag är TRÖTT :(
Vi har haft elevens val idag och jag valde att gallra ut böcker från bibloteket :)
Det var roligare en vad jag trodde faktist .
Imorgon har man prov på Norge och man kanske borde öva :P
Imorgon är det träning som vanligt :)
Så man ska hem till Bästa Josefine i morron :D ♥
Hoppar hon läser detta för ja hon är bäst ♥
Vill ha en Iphone ♥ Tänker spara till en men det kommer aldrig att gå typ för dom kostar miljader eller kanske 8000 kr elr mer ?
Ja jag vet jö ingenting ♥
Jaaooo nu sitter jö katten vid fönstret och mjaoooar för han vill in och äta :) ♥
Bäst att man släpper in honom ;)
Glöm ej att komentera
// Maja ♥
 Moaa W <33

Neej Majja en Iphone kostar faktist bara 5000:-

Hihhih <33 Kram :)

 2011-11-09    19:08:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!