SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

BABYYY!

 2012-10-02    16:31:09   av:MAJHAHA
HEJSAN!
Har tråkigt nu så slänger in ett inlägg. Det var ungerfär två veckor sen jag skrev ett inlägg senast så det kanske är dags nu? hehhe. Nu har fotbollen slutat för iår och jag spelade den sista matchen. Vi vann men 6-2 :D
Jag gjorde ett mål men typ alla i motståndar laget blev sura på mig för dom sa att jag puttade in målvakten in i mål när det var igenkligen målvakten som hoppade efter bollen men ja, vi hade ganska bra domare igår :D
Den 12 oktober ska jag till x-factor! Och jag har hört att One direction ska komma på en live sändning n¨gongång i oktober så tänk om dom är där? HAHA, skulle ha dött dåe! Men ja vem vet jag hoppas det iaf!
Så har jag så mycket att prata om igenkligen? Nä tror inte det?
 
 
 
                                                                                                                     Hälsningar Maja
 
 Blondi

Haj

 2012-10-03    00:09:07
 Hope

Hejsan sötnos saknar dej :( <3
Älskar dej hälsa alla <3 <3

Svar: Naw saknar dej me :(<3Älskardej!<3
Majhhaa

 2012-10-05    08:34:19     URL: http://hopidopi.blog.se
 Anonym

Sötnos<333

Svar: Tacktack!
Majhhaa

 2012-10-06    11:18:24
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!