SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

9/9 2012 Stockholm here I come!

 2012-09-09    12:42:56   av:MAJHAHA

Hejhej! Idag är de söndag och jag sitter i bilen och är påväg till stockholm för att fira min Lill kusin Hannes som ska ha 3 års kalas :)såe nu sitter jag med mammas iPhone för jag kan inte gå in på blogg.se och göra ett inlägg. Igår spelade jag fotbolls match och de blev 2-2
Sen såe åkte jag och mamma till IKEA där jag köpte ett doftljus som doftar jätte gott! Ja och imorn börjar skolan igen och vi börjar klockan 08.00 så måste gå upp extra tidigt imorn, SÄMST!
Har inte så mycket att prata om såe jag gör ett slut på inlägget nu da.

Ha en toppen söndag nu alla läsare!


Hälsningar Maja

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!