SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Laddar över bilder på min söta rosa USP-minne

 2012-03-31    18:19:49   av:MAJHAHA
Hej !
Nu sitter jag här och laddar över bilder från datorn till min lilla rosa USP-minne :D
Hihi jätte söt ! Jag laddar över bilderna pågrund av att vår dator är ganska seg pågrund av att vi har jätte många bilder på datorn så vi ska radera jätte många t.ex mina bilder så jag laddar över dom till USB-minnet nu :)
Jag hoppas vår dator bilder snabbare pågrund av dethär för den är ganska slö :/ Fast inte så jätte slö men ja .
Nemen nu ska jag fortsätta så jag blir klar nånn gång !
// Maja  picnik bild
 william

söt header:3



Och säg gärna vad du tycker om Louise's "Black" Outfit:D

 2012-03-31    18:40:54     URL: http://funnyones.blogg.se/
 josefine

okej, vad bra. Allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

 2012-04-01    10:25:22     URL: http://jossiamanda.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!