SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Babbel :*

 2012-06-10    10:20:35   av:MAJHAHA
Cheena!
Inte för detta är nått specielt så har jag hört att många ingen gillar päron :o
Jag hatar päron! Dom smakar ingenting tycker jag.
Okej nytt samtalsämne da x)
Idag är det match mot något blått lag x) Vet ej vad dom heter.
Hoppas viiiii vinnnneeeerrr.
Bara så alla vet var jag me i UNT tidningen idag ;) Asså dom tog typ massa bilder på massa lag i uppland.
Jag är me på bilden för Danmark F 00-01 och är högst upp och är den andra personen från vänster.
DÄR ÄR JAG!
hehe ser lite konstigt ut men jajja.
Bloggar senare :**
ol
 Louise (Foto & Vardag)

Hejhej! :)



Tävling i min blogg just nu där man kan vinna en länk i ett inlägg! Men skynda på, bara 3 personer till kan bli länkade nu & det är de som kommer först som blir länkade!



Direktlänk till inlägget:



www.elsalouise.blogg.se/2012/june/vinn-en-lank.html

 2012-06-10    15:09:07     URL: http://elsalouise.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!