SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Söndag , skola imorgon -.-

 2012-01-29    17:27:14   av:MAJHAHA
Hej hej alla sötisar :*
Idag vaknade jag och hade lust att åka till Thuns , OCH DÅ MENADE JAG DET JAG HADE VERKLIGEN LUST !
Men vafan då skulle en söndag vara just idag och då är det stängd ! piss -.-
Men iaf jag har dansat idag och plugga tlite till provet som jag har på onsdag ;)
Nice nice nu kan jag bara softa framför TV eller Datorn . Ikväll äre äkta människor ! xD
JAJA men jag ska måla naglarna och ta bild sen och slämga in på bloggen imorgon tror jag xP
Joo igår vare match :D det blev 2-6 till FBC Uppsala men aja nästa lördag vinner vi sörru ;d
Men  japp då får man ju säga tack och hej och slänga in en bild dah


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!