SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Tar det steg jag tar utan att falla ♥

 2012-02-22    11:37:51   av:MAJHAHA
Hihi rubriken sög men kom inte på nått bättre :)
Igår firade jag min älskade kusiin Sofia som fyllde 13 år :)
Där körde vi Med andra ord MED NÅGRA KOMPISAR :D
Vill följa några bloggar :)
Det är kul att följa andras bloggar och får svar av dom to♥
Jo jag lömde oxå att bertätta att Jossan kom igår kväll oxå och sov över tills idag :)
Vi kollade på GREASE som jag har sätt typ hundra gånger så jag hållde på att somna ...
Men gör nog ett till inlägg senare ikväll oxå men glöm inte att komentera och tipsa om bloggar man kan följa :)
Javett om ni komenterar så länkar jag eran blogg i nästa inlägg ♥

Hejdå

Maja
 SARAH

sv: Haha, men man har ju olika många följare på bloglovin :)

Kram!♥

 2012-02-22    12:13:17     URL: http://sarahsphotography.blogg.se/
 Simona

sv: hehe, tycker jag med! :D

 2012-02-22    17:33:15     URL: http://simonis.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!