SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Dagen utan dans :(

 2011-09-11    10:37:08   av:MAJHAHA

Hej hej allihoppa idag är det dans men kan ej komma har värdens ondaste mage :(
Igår var det dop i jällfälla elr vet ej hur det stavas men ändå !♥
Där sjöng jag för typ flera andra folk som jag inte kände men det var kul ♥
Efter det åkte vi till deras hus och åt smaskiga saker . ♥

Hannes * Kusin * , hadde fyllt 2 år så vi gav honom en radio styrd racer bil ♥
Han var helt galen i den han skarttade jätte mycke när han körde runt med den han var jätte duktig på att köra fast han är en 2 åring ♥

Det var min dag igår och
Idag kanske elr jag ska nog åka till fanny och prova skor och kläder :D ♥


bye bye !!!


Komentera ♥

 Veronica

Vilken kul helg du har haft :D



_______________________

I have added cool emoticons to this message.

To see them go to http://x.exps.me?a2b3c19338d942e18842804d9df8d0f7

 2011-09-11    17:09:22
 Veronica

och jag läser din blogg varje dag

 2011-09-11    17:10:23
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!