SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Jag vet inte vad man ska säga men TACK !!! <3

 2011-10-26    07:45:51   av:MAJHAHA
Heej hej bloggeen ! Tack Sofia tror jag att det var som gjorde min fina header ( stavas ? ) Fast bilden längst mot vänster var ful på mig men allting annat var toppen ! ♥
Jag vill ha komentarer för jag vill inte ha utan  :( Men det kanske bro på att jag nästan aldrig skriver hehe jag kom såg nyss min nya header och jag vet inte hur länge den har varit där :p♥
Men jag hmmm . Vad ska man skriva om ? Kanske igår  att vi hade ute dag i skolan ? Det var inte roligase man har varit me om men inte direkt tråkigt heller ? :o
Ja det finns inte så mycke en det där man kan skriva om gårdagen ;P
Idag är det Onsdag och det är prov på engelska glosor . Inte roligt att veta men imorron är det klassfest med övernattning :D ♥
Hoppas det blir toppen !
ha det bra
// Maja ♥
 Sofia ;*

haha okej älskar dej <3

 2011-10-28    19:59:30     URL: http://smajlish.blogg.se/
 Sofia ;*

Varsegod :)

 2011-10-28    19:59:50     URL: http://smajlish.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!