SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Jo du vet att .....

 2011-11-01    20:58:39   av:MAJHAHA

Hej hej allihoppa !♥ Jag vet inte vad jag skulle skriva som rubrik men det blev denna iallrafall . ♥
Jag inte skrivit på länge känner jag :/♥ Kanske borde börja ? ♥ Men jag har nästan inget i mitt liv dom hära dagarna ja ,, hmm ja man har iallrafall höstlov elr det är lov fast jo det kanske är höst lov tror jag :p
Jo i två dagar alltså måndag tills idag ( tisdag ) så har man med Albin och mormor och morfar åkt till stockholm och hälsat på Kusinerna Hedda och Hannes ♥ Lika tokiga , söta , knasiga och gulliga som vanligt :D
Jo man sov där också och två dagar innan så rinde Hannes som är 2 år och sa Hej det är Hannes prata albin och ja då kom albin för och prata med honom . Då säger Hannes Hej det ä hannes stora brand bilen  dududududu ♥
Jo då ville han att när albin och jag skulle komma så skulle vi ta med oss en ganska stor brandbil allstå en lek sak som albin lekte typ när han var 2 år . Ja då tog vi jö med den , Såklart ! ♥

Jo imorron är det UNT-cup för albin da och man ska följa me ♥
Jag hoppas det går bra för dom .
Heja Almunge !!!


Bye bye


// Maja

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!