SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Den bästa är fia <3

 2011-07-25    17:45:26   av:MAJHAHA
Hej hej hej hoppas ni har märkt min nya header ! :*
Jätte stolt !
Nu tror alla att jag har gjort den men det är inte sant . <3
Den som har gjort den är värdens bästa Fia <3
Hon är på åland nu och jag har ingen och vara med :(
http//smajlish.blogg.se

Förlåt jag har inte skrivit så mycket i bloggen på ganska länge och det är för jag inte har årkat xD
Själv ska man snart till Liseberg :D <3 <3
jag är så spend vi ska åka ditt med Fam Grape :))
Idag har man haft det trist och tråkigt och det kommer jag  nog ennu längre för Josefine är sjuk och Fia är brota :(
Sånt är livet .
från och med onsdag kommer jag inte skriva alls på bloggen för då är jag borta elr jag sitter i en bil och har det tråkigt men jag kanske skriver när jag kommer fram det beror på om pappa elr Albin tar med sin dator upp dit ;PP
Hoppas ni har haft det bra .
Komenterar för om man inte komenterar så är det ingen hitt att ha en blogg
Kramizzar Maja <3
 Sofia

mä nu har inte jag nån att va med ju din apa! :o

puss :* <3

 2011-07-28    19:55:14     URL: http://smajlish.blogg.se/
 Maja

<3

 2011-09-02    18:40:26
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!