SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Innebandy :D <33

 2011-12-10    13:23:03   av:MAJHAHA
Hejsan Hoppsan alla söta figurer ;))
Idag vaknar man 6:30 för det var innebandy match . <3
Jag gjorde mål !!!
JIIIIIHHHOOOOOOOO !!!!
Men som synd var så var det många bollar som gick in i vårt mål :(
Nästa gång måste vi vinna asså ! <3

Men dagen kan bara bli bättre ;)
Ska sälja sen massa godis till vår klass kassa <3 Alla i min klass har typ sålt allt men jag har sålt två saker XD Och jag måste lämna in pengarna på måndag !!! Men som nästan alla säger så är godis lätt att sälja så jag tror det går bra :)

Nej nej nu måste jag äta jag är vrål hungrig !

Hejdå från er bloggare


Maja <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!