SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Fia Gästbloggar !

 2011-12-03    13:00:55   av:MAJHAHA
Tjola everybody det är Sofia här! mig finner ni om ni klickar HÄR !:)
Jag tänkte (utanattfråga) gästblogga lite här eftersom Maja är så sjukt dålig på att uppdatera.. Hon säger att hon ska bli bättre, Men ja. hon säger så mycket ;)
¨
¸
Man kan säga att jag är Majas personliga designer typh, Alla designer header osv hon har har jag gjort och lagt in. Man kan också säga att jag är Majas absolut hetaste bästa kusin också :D hihi
Det är såhär 100% sant också ;) allafall nu ska jag göra om Majas design, komentera vad ni tycker :)
ha det såbra och Maja uppdatera för i hel*vete sötnos !♥
¸

© copuright by sofia winberg
 Maja <3

Fett fin blogg jag fick plötsligt da :o <3

Älskar dig :*

 2011-12-04    09:06:54     URL: http://majjiissww.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!