SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

Ajj :(

 2011-12-18    11:00:42   av:MAJHAHA

Hej hej hej det var ju länge sedan jags krev typ X)
Ja igår så hader vi match :D Gick jättee ........ dåligt

Elr nej asså vi förlora vill ej säga hur mycket men jag gjrode 1 mål !!!

grattis ?
Hra gjort 2 mål denna säsong :D
I fredags hade man dansuppvisning men bästa Sengångarna ♥
Tjejer vi är bäst ! :)

Ja man har inte så mycket att skriva om  :P

Nu bjuder jag på gamla bilder

ojj just det ! glömde säga att jag stuka foten igår på innebandyn så om ni ser att jag går lite cp:at så vet ni varför :))


nu kommer det bilder !
gok det får vara den ända :)

.
 SOFIA VEM ANNARS?

jag gör en ny header till dej nu.

 2011-12-18    12:04:48     URL: http://smajlish.blogg.se/
 linn ;)

Fin blogg... :)

 2011-12-18    12:05:28     URL: http://hejharkommerjag.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!