SpongeBob SquarePants Squidward Tentacles

:O <3

 2011-08-01    11:33:24   av:MAJHAHA
Hihi rubriken kanske inte var den bästa men ändå ;))
Idag åker man ut med båten med Fam Gottfridsson <3
Igår var jag med Sofia <3
Vi hadde jätte kul :**
Iallrafall
jag har varit i Göteborg och varit på Liseberg :D <33
Jag var typp pricis 1,40 cm så jag fick åka allt :)
Det första jag åkte var Balder ! Jätte läskigt !:S
sen åkte jag kanonen som har en lopping och den var roligt med den kan vara för
att jag blunda hela redan XD<3
Nemen vi åkte massor men Mina favooriter var Höjdskräcken,Kållerado coh spin rock :** <3
Spin rock var jätte läskig den där saken satt typ inte direkt fast så mamma hållde i den xD
Kållerado blev jag jätte blöt ! xd
Häjdskräcken var jätte nice ! <3
Jaaooo jag har takigt bilder man har inte lagt in dom en XPP
En bild kan ni få senast jag var där :)
Uppswinget ! Åkte aldrig den :S
Ojj viste inte att mamma kunde ta bra bilder XD
Den där med loppingen är kanonen  och den bakom som är brun det är
Balder :O :** <3
Komentera !!!
http//smajlish.blogg.se
Komenetara också min !
// Maja
 Veronica

Bra bilder ni tog :D

 2011-08-02    09:12:46
 Sofia

Ska fixa din design lite ba såru vet :)

 2011-08-28    17:10:49     URL: http://smajlish.blogg.se/
 veronica

fin dedign :)

 2011-08-30    20:47:42
 Maja

Tack

 2011-09-02    18:38:58     URL: http://majjiissww.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!